top of page

Zabudnite na chaos v marketingu: Digitálna stratégia, ktorá skutočne "šľape".

  • Anna
  • May 28
  • 11 minút čítania

Updated: Jul 4


Digitálna obsahová stratégia podĽa Avinasha


Máte pocit, že váš marketing stagnuje, hoci toho robíte dosť? Možno nie je problém v tom, koľko toho robíte, ale ako to robíte. V digitálnom svete platí, že konzistentnosť prináša trvalé výsledky, zatiaľ čo skratky sa nevyplácajú. Skvelým znázornením tohto princípu je

"Digital Marketing Ladder of Awesomeness" od vizionára digitálnej analytiky, Avinasha

Kaushika. V tomto článku sa ponoríme do detailov jednotlivých "schodíkov" tohto marketingového rebríka. Pomôžeme vám zistiť, kde sa na ňom aktuálne nachádzate, aké prekážky vám bránia postúpiť vyššie a, čo je najdôležitejšie, ako si krok za krokom

vybudovať efektívnu digitálnu stratégiu založenú na osvedčenom modeli See – Think –

Do – Care (STDC). Pripravte sa na to, že váš pohľad na aktivity v online marketingu sa

možno dramaticky zmenia.


Prečo toľko firiem tápe v marketingovom bludisku?


Reálne bludisko zo stien - je metaforou chaos v digitálnom marketingu, vstupujú doňho ľudia

Predstavte si stavebnú firmu, ktorá sa snaží položiť strechu na dom skôr, ako má dokončené obvodové múry. To by asi nešlo. No presne toto sa deje v marketingu - firmy s nedostatočne zvládnutými základmi (ako je funkčný web, SEO optimalizácia pre vyhľadávače, efektívny

e-mail marketing či platené kampane) skáču rovno do najnovších trendov na TikToku, snažia

sa o virálne kampane alebo rovno implementujú zložité omnichannel stratégie.


Výsledok týchto náhodných aktivít býva často frustrujúci.


Preťažený a demotivovaný marketingový tím: Snaha o všetko naraz vedie k vyčerpaniu a strate sústredenia.

Nejasné KPI (key performance indicators) : Bez jasných cieľov a zadefinovania ukazovateľov merania je ťažké zistiť, čo vlastne funguje a čo nie.

Nízka výkonnosť marketingových kampaní: Roztrieštená pozornosť a nedostatok strategických krokov, ktoré nasledujeme, vedú k neefektívnym investíciám.

Zákazníci, ktorí nerozumejú značke: Chýbajúca konzistentná komunikácia a jasné posolstvo zanechávajú potenciálnych klientov zmätených.

STDC: Kompas pre vaše marketingové rozhodnutia


Model See – Think – Do – Care (STDC) rieši tému vysporiadania sa s marketingovým chaosom. Predstavte si ho ako spoľahlivý kompas v neprehľadnom svete online marketingu, ktorý vám krok za krokom ukáže, ako efektívne navigovať cestu vášho zákazníka. Hoci je model jednoduchý, predstavuje mocný rámec, ktorý rozdeľuje cestu zákazníka do štyroch kľúčových fáz:


See (Vidieť): V tejto fáze je vašou úlohou oslovovať široké publikum, ktoré ešte nemusí aktívne hľadať vaše produkty alebo služby, ale môže si vašu značku všimnúť a zapamätať. Ide o budovanie povedomia.

Think (Premýšľať): Cieľom je osloviť tých, ktorí už zvažujú riešenie svojho problému alebo uspokojenie svojej potreby. Aktívne hľadajú informácie, porovnávajú možnosti a sú otvorení inšpirácii.

Do (Konať): V tejto fáze sú potenciálni zákazníci sú pripravení na nákup alebo inú konverziu. Aktívne hľadajú konkrétne produkty, služby a porovnávajú ponuky.

Care (Starostlivosť): V tejto fáze sa zameriavate sa na starostlivosť o existujúcich zákazníkov po nákupe. Cieľom je budovať ich lojalitu, podporovať opakované nákupy a premeniť ich na ambasádorov vašej značky.

Ku každej fáze môžeme priradiť aktivity, ktoré vám pomôžu vystúpiť po stupienkoch na pomyselnom rebríku - od budovania povedomia až k lojálnym, vracajúcim sa zákazníkom.


Prečo je STDC kľúčové pre vašu marketingovú stratégiu?


Rámec STDC vám pomáha pochopiť komplexnú cestu zákazníka a prispôsobiť jej vaše marketingové aktivity. Vďaka tomu môžete:


Osloviť správne publikum v správny čas so správnym posolstvom.

Optimalizovať váš marketingový rozpočet a investovať do efektívnych kanálov.

Merať výsledky v každej fáze a neustále zlepšovať vašu stratégiu.

● Budovať silnejšie vzťahy so zákazníkmi a zvyšovať ich lojalitu.


Model STDC je cenným rámcom, no nie je jediným kľúčom k úspechu. Vaša digitálna marketingová stratégia musí v prvom rade vychádzať z dôkladnej analýzy vašej pozície na trhu, hlbokého poznania vašich konkurentov a jasne definovanej výnimočnej konkurenčnej výhody (často označovanej ako "play to win" stratégia). Bez tohto strategického základu nemusí aj ten najlepšie implementovaný STDC model prinášať očakávané výsledky.


Digitálny rebrík krok za krokom: Od základov k lojalite


Každý "schodík" v Kaushikovom marketingovom rebríku priamo korešponduje s úrovňou, na ktorej vaša značka dokáže efektívne obsluhovať jednotlivé fázy zákazníckej cesty. Poďme sa na ne pozrieť bližšie a položiť si kľúčové otázky pre každú fázu.


1. Základy – Akceptovateľný web a SEO (Fáza “Do”)


Bez funkčnej a ľahko nájditeľnej webovej stránky nemáte kde privádzať návštevnosť, a teda ani potenciálnych zákazníkov. Je to absolútny základ, na ktorom stojí všetko ostatné.


👉 Web musí byť prehľadný, intuitívny, rýchly a optimalizovaný

pre vyhľadávače (SEO), aby ho ľudia, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby, vôbec našli.

❓ Kľúčové otázky:


- Je naša webová stránka ľahko vyhľadateľná pre kľúčové slová, ktoré naši

potenciálni zákazníci používajú?

- Je naša stránka rýchla a responzívna na všetkých zariadeniach?

- Poskytuje naša stránka jasné informácie o našich produktoch/službách a kontaktné údaje?

- Je na landing page to, čo potenciálny zákazník očakáva po prekliku?

💥 Príklad z praxe:


Lokálna kaviareň sa snažila vybudovať marketing na video obsahu - reelskach a sponzorovanej reklame. Dáta však ukázali, že po prekliku na web dochádza v 95% prípadov k okamžitému odchodu. Dôvodom bolo pomalé načítanie a neprehľadná úvodná stránka. Firma sa rozhodla investovať do redizajnu svojej webovej stránky a optimalizácie pre lokálne vyhľadávanie ("najlepšia káva Nitra"). Výsledkom bol nárast organickej návštevnosti o 40 % a výrazné zvýšenie počtu zákazníkov.


2. Mobilná optimalizácia (Fáza “Do”)


V dnešnej dobe smartfónov tvorí návštevnosť z mobilných zariadení často 65 až 80 % celkovej návštevnosti. Ak váš web nie je dokonale prispôsobený pre mobilné telefóny, prichádzate o obrovské množstvo potenciálnych zákazníkov.


👉 Ak sa produkt/služba alebo kontaktné informácie nenačítajú na mobile do

3-5 sekúnd, väčšina používateľov stránku opustí (Zdroj: Google PageSpeed Data (2023)


❓ Kľúčové otázky:


- Je načítavanie stránok na mobiloch dostatočne rýchle?

- Je naša webová stránka plne funkčná a prehľadná na mobilných zariadeniach?

- Je používateľský zážitok na mobiloch intuitívny a jednoduchý?

Graf nižšie zobrazuje výraznú prevahu návštevnosti web stránok a jedinečných návštevníkov cez mobilné zariadenia. Potreba optimalizácie je dnes nevyhnutná.


Mobilná verzus desktopová návštevnosť - dôležitá metrika pre úspešnú digitálnu stratégiu


3. E-mail marketing a brandové PPC kampane (Fázy “Think” a “Do”)


E-mail marketing je stále jedným z najefektívnejších komunikačných a retenčných kanálov

s vynikajúcou návratnosťou investícií. Brandové PPC kampane zaisťujú, že sa zobrazíte na vyhľadávanie vášho názvu, čím posilňujete povedomie a uľahčujete návratnosť existujúcich zákazníkov.


👉 E-mail marketing dosahuje ROI (návratnosť investícií) často vyššiu ako 30 € za každé 1 € investované. (Zdroj: DMA (Direct Marketing Association), 2023.


❓ Kľúčové otázky:


- Budujeme aktívne databázu e-mailových kontaktov relevantných pre naše podnikanie?

- Sú naše e-mailové kampane cielené a personalizované?

- Používame brandové PPC kampane na ochranu našej značky vo vyhľadávaní?


návratnosť jednotlivých marketingových nástrojov v rámci digitálnej stratégie


4. Display reklamy - Brand (Fáza “See”)


Na tomto stupni začína marketing napĺňať ciele zamerané na budovanie značky.


👉 Display reklamy (bannery) majú za cieľ vybudovať a upevniť značku v mysli potenciálnych zákazníkov a budovať tak povedomie o vašej značke. Cieľom značky je byť v “top of the mind zozname” cieľovej skupiny.


Kľúčové otázky:


- Oslovujeme relevantné publikum prostredníctvom display reklám, ktoré zodpovedá nášmu ideálnemu zákazníkovi?

- Sú naše display reklamy vizuálne atraktívne a jasne komunikujú našu značku a jej kľúčové posolstvo?

- Zameriavame sa pri tvorbe reklám skôr na povedomie než na priamy predaj?


💥 Príklad z praxe:


Jednou z ich ikonických a dlhodobo úspešných kampaní je vianočná reklama s prasiatkom. Značku ani nemusím spomínať, hneď predsa viete o akú ide :) Využitím humoru v spojení so sviatkami a tradíciami si značka zabetónovala svoju pozíciu v mysli zákazníka.


Prečo bola táto kampaň úspešná v budovaní povedomia?


● Zapamätateľnosť: Vtipné dialógy a charakteristické postavy sú ľahko zapamätateľné a vytvárajú silné mentálne napojenie na značku

● Emocionálne spojenie: Vianočná téma, humor, tradícia a rodinná atmosféra vyvolávajú pozitívne emócie, ktoré sa prenášajú a spájajú v mysli potenciálnych zákazníkov so značkou Kofola.

Konzistentnosť: Dlhodobé opakovanie rovnakého konceptu (vianočné reklamy s prasiatkom) buduje silnú asociáciu medzi značkou a daným obdobím.

Odlíšenie sa od konkurencie: Kým iné nápojové značky sa často zameriavajú na produktové benefity, Kofola išla cestou budovania silného emocionálneho vzťahu. Výsledkom týchto dlhodobých brandových aktivít je, že Kofola má na Slovensku veľmi silné povedomie a pozitívny imidž. Ľudia ju nevnímajú len ako nápoj, ale ako súčasť slovenskej kultúry a tradícií. To jej dáva konkurenčnú výhodu a prispieva k jej dlhodobej popularite a úspechu na trhu.

5. Mikro výstupy (Fáza “See” a “Think”)


👉 Aktivity generujúce mikro výstupy (napr. sledovanie profilu na sociálnych sieťach, prečítanie blogového článku) majú za cieľ vzbudiť prvotný záujem a posunúť potenciálnych zákazníkov do fázy "Think" – teda k hľadaniu ďalších informácií a zvažovaniu značky.


❓ Kľúčové otázky:


- Vytvárame obsah, ktorý prirodzene zaujme oslovené publikum a povzbudí ho k ďalšej interakcii?

- Meriame tieto menšie interakcie (mikro konverzie) a vyhodnocujeme ich vplyv na ďalší posun zákazníkov v marketingovom lieviku?

- Sú naše výzvy k akcii (CTA) v tomto obsahu nenásilné a zamerané na získanie ďalších informácií?


💥Príklad z praxe:


Slovenská značka Coffeein, známa svojimi kvalitnými výberovými kávami a kávovým príslušenstvom, si pri budovaní povedomia úspešne osvojila stratégiu mikro výstupov. Ako nová značka na trhu potrebovala osloviť potenciálnych zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o kvalitnú kávu, no možno ešte aktívne nehľadali konkrétnu značku alebo e-shop.Namiesto priamej propagácie svojich produktov sa Coffeein zamerala na vytváranie hodnotného a zaujímavého obsahu cez blogové články a aktívnou prítomnosťou na sociálnych sieťach (behind the scenes, tipy, návody, ankety, reels z prípravy)


Vytvorili obsah, ktorý prirodzene prilákal cieľovú skupinu a podnietil ju k menším interakciám - sledovanie profilov, prečítanie blogových článkov, interakcie a napokon aj kliknutia na webovú stránku. Výsledok? Stratégia mikro výstupov pomohla Coffeein organicky budovať povedomie medzi cieľovou skupinou milovníkov kávy. Namiesto agresívnej reklamy sa zamerali na poskytovanie hodnoty a zaujímavého obsahu, čo viedlo k postupnému získavaniu sledovateľov, návštevníkov webu a záujmu o ich značku. Používatelia, ktorí najprv interagovali s ich obsahom, boli neskôr vo fáze “Think” otvorenejší k uvažovaniu o značke Coffeein pri hľadaní kvalitnej kávy a nakoniec aj k nákupu (fáza "Do").


Značka Coffeein tak ukázala, že hodnotný obsah je efektívny spôsob, ako osloviť nové publikum a položiť základy pre neskoršiu konverziu a budovanie značky.

6. Silný web s kvalitným obsahom a aktívne sociálne siete (Fáza “Think”)


Pre vašich potenciálnych zákazníkov je kľúčové pochopiť, prečo by vám mali dôverovať a prečo by si mali vybrať práve vaše produkty alebo služby.


👉 Kvalitný obsah na webe (blogy, články, prípadové štúdie) a aktívna komunikácia na sociálnych sieťach (napr. Facebook, YouTube, LinkedIn) budujú dôveru a potvrdzujú expertízu.


❓Kľúčové otázky:


- Poskytuje náš web hodnotný a relevantný obsah pre naše cieľové publikum

- Sme aktívni na sociálnych sieťach, kde sa nachádzajú naši potenciálni zákazníci?

- Budujeme prostredníctvom obsahu našu pozíciu experta v danom odbore?

- Budíme u cieľového zákazníka dojem dôveryhodnej značky?


💥 Tip : Obsah vo „Think“ fáze často pripravuje pôdu pre „Do“ fázu. Prípadová štúdia, ktorú si človek prečíta v blogu, mu ostane v hlave – a keď neskôr vyhľadáva riešenie, vaša značka je medzi prvými, ktoré mu napadnú. Preto by mala byť vaša stratégia prepojená cez celý STDC funnel.


7. Vyhľadávanie podľa kategórie (Fáza “Do”)


V tejto fáze už vaša značka prestáva byť len jednou z mnohých firiem. Začína byť vnímaná ako autorita v danom odbore. Vyhľadávanie podľa kategórie sa deje, keď je zákazník pripravený konať. Je potrebné byť viditeľný a presvedčivý – či už v Google, porovnávačoch alebo cez reklamu.


👉Ľudia nehľadajú len váš názov, aktívne vyhľadávajú riešenia a informácie, ktoré sú ponúkané v rámci vašej kategórie. Dôležitú rolu hrajú longtail kľúčové slová.


❓ Kľúčové otázky:


- Zobrazujeme sa na relevantné kľúčové slová, ktoré súvisia s našou kategóriou produktov/služieb?

- Je náš obsah optimalizovaný tak, aby odpovedal na otázky a potreby zákazníkov v tejto fáze? - Využívame PPC kampane zamerané na kategóriu našich produktov/služieb?


💥 Tip : Inšpirujte sa príkladmi longtail kľúčových slov, ktoré sú ideálne vo fáze “DO”, keď už zákazník aktívne vyhľadáva konkrétne riešenie.


Kategória

Longtail kľúčové slová

Digitálne marketingové služby

PPC agentúra pre e-shopy, SEO konzultant pre B2B firmy, správa sociálnych sietí pre hotely

Fitness a výživa

jedálniček pre ženy po 30, tréningový plán na domáce cvičenie, doplnky výživy na chudnutie

Kozmetika a skincare

najlepší krém na suchú pleť, prírodná kozmetika pre citlivú pleť, tipy pre mastnú pleť

Vybavenie domácnosti

najtichší vysávač do bytu, umývačka riadu 45 cm, najvýkonnejší robotický mixér, vstavaná chladnička s mrazničkou

Vzdelávanie a kurzy

online kurz účtovníctva pre začiatočníkov, SEO školenie pre firmy copywriting kurz pre marketérov

Cestovanie

dovolenka pri mori s deťmi Chorvátsko, lacné letenky Viedeň, víkendový pobyt pre dvoch Tatry

Financie a investície

ako začať investovať s malým rozpočtom, najlepší účet pre živnostníkov, sporenie na dôchodok 3.pilier

Zdravie a wellness

psychológ online syndróm vyhorenia, joga na flexibilitu pre začiatočníkov, najlepšie vitamíny pre detskú imunitu

Technológie

nástroj plánovania projektov pre malé firmy, najlepšia aplikácia na time tracking, softvér na fakturáciu pre SZČO

8. Integrácie a multikanálové (“omnichannel”) prepojenie (Fázy “Do” a “Care”)


👉 Prepojenie rôznych marketingových nástrojov a kanálov (CRM systém, e-shop, sklad, automatizácia marketingových procesov, analytika) vytvára silný a efektívny marketingový systém, ktorý nefunguje na náhodných pokusoch, ale na dátach a automatizovaných procesoch.


❓ Kľúčové otázky:


- Sú naše marketingové nástroje a kanály efektívne prepojené?

- Využívame automatizáciu na zlepšenie efektivity a personalizáciu komunikácie?

- Analyzujeme dáta z rôznych kanálov, aby sme získali komplexný pohľad na správanie zákazníkov?


Jednoduchým príkladom je prepojenie e-shopu s CRM systémom a e-mail marketingom. Vďaka tomu môžete automaticky posielať personalizované ponuky zákazníkom na základe ich nákupnej histórie a správania na webe, čo vedie k zvýšeniu konverzného pomeru.

9. Loyalty marketing (Fáza “Care”)


Získanie nového zákazníka je až 5-krát drahšie ako udržanie si existujúceho


👉 Preto je budovanie lojality kľúčové pre dlhodobý úspech. Vernostné programy, vynikajúci zákaznícky servis, budovanie komunity a cielený obsah (napríklad pomocou email marketingu) pre existujúcich klientov sú len niektorými z mnohých možností.


❓ Kľúčové otázky:


- Máme zavedený program na budovanie lojality našich zákazníkov?

- Poskytujeme vynikajúci zákaznícky servis a aktívne komunikujeme s našimi zákazníkmi?

- Vytvárame obsah a ponuky špeciálne pre našich existujúcich zákazníkov?


💥 Tip : Prečo sa oplatí budovať vzťah so svojím publikom prostredníctvom hodnotného obsahu? Už len 5%-né zlepšenie v retencii zákazníkov – teda udržaní existujúcich zákazníkov – môže viesť k nárastu zisku o 25 % až 95 % (zdroj: Bain & Company).


Grafika - Udržanie zákazníka je lacnejšie ako získanie nového


Digitálna stratégia, ktorá nezablúdi: STDC a digitálny rebrík v praxi


Prepojením rebríka Avinasha Kaushika "Digital Marketing Ladder of Awesomeness" s modelom STDC vzniká štruktúrovaný prehľad cieľov, publík, aktivít aj spôsobov merania pre každú fázu a stupeň vývoja.

Táto praktická a štruktúrovaná “mapa” vám pomôže:


👉 lepšie zacieliť obsah,


👉 určiť jeho formu a účel,


👉 nastaviť metriky, ktoré skutočne odrážajú prínos tvojho marketingu.



Stupeň rebríka

STDCFáza

Cieľ stupňa

Cieľové publikum

Príklady obsahu

Metriky merania

1. Akceptovateľný web a SEO

Do

Základná online prítomnosť a vyhľadateľnosť

Všetci potenciálni zákazníci aktívne hľadajúci vaše produkty/služby

Základné informačné stránky, SEO optimalizované texty, blog, štruktúrované dáta

Organická návštevnosť, pozície kľúčových slov, miera odchodov, čas na stránke, indexovanie stránok

2. Skvelá mobilná skúsenosť

Do

Poskytnúť bezproblémový a príjemný používateľský zážitok na mobiloch

Všetci používatelia internetu pristupujúci na váš web cez mobilné zariadenia

Responzívny dizajn, rýchle načítavanie, jednoduchá navigácia, optimalizované obrázky/videá

Mobilná návštevnosť a miera odchodov, čas na stránke, konverzný pomer na mobiloch

3. E-mail a brandové PPC

Think, Do

Budovať vzťahy a zachytiť dopyt po vašej značke

Používatelia s prejavom záujmu a tí, ktorí aktívne hľadajú vašu značku

Newslettery, automatizované e-maily, PPC reklamy cielené na názov značky

Miera otvorenia/ preklikov e-mailov, konverzný pomer z e-mailu, CPC/CTR brandových PPC kampaní

4. Display Ads - Brand, Mikro výstupy

See, Think

Zvýšiť povedomie o značke a generovať prvotný záujem

Široká skupina potenciálnych zákazníkov s možným budúcim záujmom

Bannerové reklamy s logom a posolstvom, obsah na sociálnych sieťach na povedomie, blogové príspevky k odvetviu.

Zobrazenia/zásah/ frekvencia reklám, mikro konverzie (prezeranie stránok, sledovanie profilov, interakcie).

5. Silný web + Sociálne siete

Think

Vytvoriť dôveru, poskytnúť informácie a budovať vzťahy

Používatelia aktívne hľadajúci informácie a porovnávajúci možnosti

Blogové články, prípadové štúdie, videá, interaktívny obsah, aktívna komunikácia na sociálnych sieťach

Návštevnosť blogu, čas na blogu, miera zdieľania, interakcie na sociálnych sieťach, nárast sledovateľov,generovanie leadov z obsahu

6. Vyhľadávanie - Kategória

Do

Zachytiť dopyt po konkrétnych produktoch/ službách a byť relevantnou voľbou

Používatelia pripravení na nákup aktívne hľadajúci konkrétne riešenia

Optimalizované stránky produktov/ služieb, PPC na kľúčové slová kategórie, porovnávacie články, SEO pre kľúčové slová kategórie

Konverzný pomer z organického/ plateného vyhľadávania na kategórie, cena za konverziu, návštevnosť stránok produktov, miera opustenia košíka

7. Multi-channel Integrations & Extensions

Do, Care

Poskytnúť konzistentný a personalizovaný zážitok a optimalizovať procesy

Existujúci a potenciálni zákazníci v rôznych fázach nákupného cyklu

Personalizované e-mailové kampane, dynamický remarketing, SMS notifikácie

Miera udržania zákazníkov, hodnota životnosti zákazníka, miera konverzie naprieč kanálmi, efektivita automatizácie, spokojnosť zákazníkov

8. Loyalty Marketing (Coddle)

Care

Budovať dlhodobé vzťahy, podporovať opakované nákupy a vytvárať ambasádorov

Existujúci a lojálni zákazníci

Vernostné programy, personalizované ponuky, komunitný obsah, nadštandardný zákaznícky servis, exkluzívny obsah pre členov

Miera opakovaných nákupov, hodnota objednávky existujúcich zákazníkov, miera zapojenia v komunitách, referencie, spokojnosť zákazníkov



🪜Ste ešte len na začiatku alebo už máte výhľad z vrcholu?


Biznismen stojí na vrchole a hľadí dole. Znázorňuje, že vystúpil na vrchol rebríka digitálnej stratégie použitím modelu STDC

Teraz je ten správny čas na malú introspekciu. Zastavte sa a úprimne zhodnoťte, na ktorom "schodíku" sa aktuálne nachádza váš marketing. A rovnako dôležité je zamyslieť sa nad tým, kam by ste sa chceli posunúť.


Platí, že čím vyššie na tomto rebríku ste, tým efektívnejšie dokážete obsluhovať všetky fázy zákazníckej cesty a budovať silnejšie a dlhodobejšie vzťahy so svojimi zákazníkmi.

Ale pozor na tieto dôležité pravidlá:


👉 Preskočiť schodíky sa nedá: pokúšať sa o zložité marketingové stratégie bez pevných základov nepovedie k úspechu.

👉 Neexistuje univerzálny nástroj pre všetko: každá fáza si vyžaduje špecifické prístupy a nástroje.

👉 Ani ten najlepší marketér na svete nedokáže zvládnuť všetko naraz: efektívny marketing si vyžaduje tím alebo spoľahlivého partnera.

💡 Čo s tým teraz?

Ak ste marketingový manažér, možno si uvedomujete, že nemáte kapacitu alebo expertízu na zvládnutie všetkých oblastí.

Ak ste majiteľ firmy, možno tušíte, kde sú slabé miesta vášho marketingového tímu a kde vám unikajú príležitosti.

● Alebo už viete, že váš marketing potrebuje silného partnera, ktorý vám pomôže s jasnou stratégiou a implementáciou.

🤝 Ako vám v SUBE pomôžeme vystúpiť na vyšší level?


V SUBE veríme, že dobrý marketing je postavený na systematickom prístupe a úzkej spolupráci, vďaka ktorej rozumieme nielen trhu, ale aj skutočným potrebám našich klientov. Pomáhame značkám zorientovať sa v komplexite digitálneho sveta a spoločne hľadáme cesty, ktoré dávajú zmysel.



Ponúkame jasnú stratégiu, zameranie na výkonnosť a zavedenie poriadku do vášho marketingu. 👉Spojte sa s nami NECH TO ŠLAPE !





bottom of page