top of page

Planeo – konverzný shorts

Zadanie

Video „druhý nákup zdarma“ s jasným cieľom - získať konverzie

Náš ťah: 

Rytmus a silná vizuálna dynamika, okamžitá poznateľnosť značky, focus na akciu

Šlapalo to, lebo: 

Hudba a strih v heartbeat tempe podnietilo rýchlejšiu akciu – klik a nákup bez dlhého váhania

A/B test vyhrala akčná verzia konverzného videa: hlasové a vizuálne efekty si získali pozornosť.


Keď je ponuka jednoduchá, musí šlapať okamžite. Konverzný shorts „Druhý nákup ZDARMA“ sme postavili tak, aby dosiahol klik v troch pohyboch. Prvý záber predá emóciu – radosť z nákupu. Druhý udrie do očí veľkým ZDARMA a jasne ukáže princíp „+1“. Tretí pozýva k akcii „nakombinuj podľa seba“. V A/B testovaní sa potvrdil úspech verzie s tykaním, hlasovým efektom, zrýchleným rytmom a trasením obrazu - táto kombinácia zvýšila pozornosť, zapamätateľnosť viedla k častejším preklikom. Brandové prvky sú stále v zábere, aby sa ponuka okamžite spojila s Planeo. Video je navrhnuté na mobile-first: veľké písmo, krátke claimy, kontrasty a priama súslednosť „čo získam → ako na to → poďme na to". Na sociálne siete sme pripravili aj statické bannery a carousely v rovnakom vibe.


Nech to šlape aj u vás. Poďme nakopnúť konverzie.

Zadanie

Video „druhý nákup zdarma“ s jasným cieľom - získať konverzie

Náš ťah: 

Rytmus a silná vizuálna dynamika, okamžitá poznateľnosť značky, focus na akciu

Šlapalo to, lebo: 

Hudba a strih v heartbeat tempe podnietilo rýchlejšiu akciu – klik a nákup bez dlhého váhania

A/B test vyhrala akčná verzia konverzného videa: hlasové a vizuálne efekty si získali pozornosť.


Keď je ponuka jednoduchá, musí šlapať okamžite. Konverzný shorts „Druhý nákup ZDARMA“ sme postavili tak, aby dosiahol klik v troch pohyboch. Prvý záber predá emóciu – radosť z nákupu. Druhý udrie do očí veľkým ZDARMA a jasne ukáže princíp „+1“. Tretí pozýva k akcii „nakombinuj podľa seba“. V A/B testovaní sa potvrdil úspech verzie s tykaním, hlasovým efektom, zrýchleným rytmom a trasením obrazu - táto kombinácia zvýšila pozornosť, zapamätateľnosť viedla k častejším preklikom. Brandové prvky sú stále v zábere, aby sa ponuka okamžite spojila s Planeo. Video je navrhnuté na mobile-first: veľké písmo, krátke claimy, kontrasty a priama súslednosť „čo získam → ako na to → poďme na to". Na sociálne siete sme pripravili aj statické bannery a carousely v rovnakom vibe.


Nech to šlape aj u vás. Poďme nakopnúť konverzie.

Povedzme si viac

bottom of page